Навчитися літати: цитати Г.Маркеса

    Author: Єжова Тетяна Genre: »
    Rating

    6 березня 1927 - народився Габрієль Гарсія Маркес - колумбійський письменник-прозаїк, журналіст, видавець і політичний діяч; лауреат Нобелівської премії з літератури 1982 року.

    Маркес став символом нової епохи в історії роману і реалізму. Його манера писати була настільки унікальна, що її віднесли до нової літературної течії - "магічний реалізм".

    Чудовий письменник створив багато цікавих творів, тому цитати Габріеля Гарсіа Маркеса завжди стояли, і стоятимуть на особливому місці серед виразів решти знаменитих діячів мистецтва.

    Ці цікаві і життєві цитати допомагають зрозуміти, що гроші в житті є далеко не самим основним і важливим. Завдяки ним людина усвідомлює, що важливіше людей, близьких людей, немає нічого. Самотність це досить сумно. Людина після прочитання цих цитат починає розуміти, що потрібно намагатися жити красиво, щоб кожен день зміг залишити в пам'яті приємні спогади.



    Афоризми і цитати Маркеса:


    Може бути, у нашому світі ти є всього лише людиною, але для когось ти є всім світом.

    Я обожнюю вас не за те, ким ви дійсно є, а за якраз той стан мене, коли я поруч з вами.

    Не плач, тому що це закончілось. Посміхнись, тому що це було.

    Дитині я б подарував крила, але дозволив їй самій навчитися літати.

    Великі лиха завжди породжували великий достаток. Вони змушують людей хотіти жити.

    Треба прислухатися до голосу дитини, яким ти був колись і який існує ще десь всередині тебе.

    Якщо ми прислухаємося до дитини всередині нас, очі наші знову знайдуть блиск. Якщо ми не загубили зв'язок з цією дитиною, не порветься і наш зв'язок з життям.

    Боже мій, якби у мене було трохи життя... Я не пропустив би дня, щоб не говорити улюбленим людям, що я їх люблю.

    Я б переконував кожну жінку і кожного чоловіка, що люблю їх, я б жив в любові з любов'ю.

    Я б довів людям, наскільки вони не праві, думаючи, що коли вони старіють, то перестають любити: навпаки, вони старіють тому, що перестають любити.

    Я зрозумів, що, коли новонароджений вперше хапає батьківський палець крихітним кулачком, він хапає його назавжди.

    Посміхайся, і ти не будеш приносити біді задоволення.

    Я зрозумів, що людина має право поглянути на іншу зверху вниз лише для того, щоб допомогти їй встати на ноги.

    Вік - це не те, скільки тобі років, а як ти їх відчуваєш.

    Натхнення приходить тільки під час роботи.

    Leave a Reply

    Про блог

    Якщо ви, шановні читачі, зацікавлені читанням або хочете зібрати цікаві бібліородзинки, чи скласти бібліопазли літературних подій та знаменних дат,
    то цей блог - для вас!

    Disce gaudere!


    Загальна кількість переглядів сторінки

    До нових зустрічей

    Будемо раді приємно здивувати вас наступного разу!
    Щасти в
    ам, шановні читачі!
    Copyright © 2017 Тетяна Єжова. На платформі Blogger.