Кумедні історії з життя Марка Твена

    Author: Єжова Тетяна Genre: »
    Rating

    30 листопада народився знаменитий американський письменник Марк Твен (Семюел Ленгхорт Клеменс). Досить назвати його ім'я, як тут же в пам'яті виникають твори, які уславили автора і увійшли до скарбниці світової літератури: «Пригоди Тома Сойєра», «Пригоди Гекльберрі Фінна», «Принц і жебрак», «Янкі з Коннектикуту при дворі короля Артура». Ці книги цікаві як дітям, так і дорослим.
     


    Довгі роки Твен був для усього світу найвідомішим із американців, багато відоміший американського президента. Туристи приїжджали до Америки дивитися Ніагарський водоспад і письменника Марка Твена... Ще за життя Твена одна з газет назвала його «другою пам'яткою Америки». Після цього він став так і підписувати свої листи, які йшли до нього з усіх куточків землі. У більшості випадків на них був один і той же адресу: «Америка, Марку Твену». І що цікаво, вони легко знаходили свого адресата.

    Усім відомо, що Марк Твен мав добре почуття гумору і любив пожартувати не тільки в своїх книгах, а й у реальному житті. Усе життя він дотримувався правила: краще втратити хорошого друга, ніж гарний жарт. Пропонуємо кілька веселих історій із життя письменника. Сподіваємося, вони сподобаються любителям тонкого і розумного гумору.


    Коли Марк Твен був редактором журналу, багато часу у нього займало читання рукописів. Одного разу, подивившись на переповнену сміттєву корзину, він зітхнув і сказав:
    - Як шкода, що я не був редактором в той час, коли люди писали на кам'яних плитах. Яку прекрасну віллу я б міг побудувати із надісланих рукописів!


    Неуважність часто ставила письменника в скрутне становище. Якось, коли Марк Твен їхав у поїзді, в купе увійшов контролер. Марк Твен став шукати квиток по кишенях, але безуспішно. Нарешті контролер, який знав письменника в обличчя, сказав:
    - Гаразд, не турбуйтеся. Пред'явіть свій квиток, коли я буду йти назад. А якщо ви його не знайдете, то не шкода. Це дрібниця.
    - Ні вже, яка там дрібниця, - запротестував письменник. - Я обов'язково повинен знайти цей проклятий квиток, інакше як я дізнаюся, куди я їду?!


    Приїхавши в один з лондонських готелів, Марк Твен побачив у книзі реєстрації гостей такий запис: «Лорд N з камердинером». Знаменитий письменник в цій книзі зробив і свій запис: «Марк Твен з валізою».

    Марк Твен отримав анонімний лист, в якому було одне слово «свиня». У газеті письменник дав наступне повідомлення з цього приводу: «Часто мені посилають листи без підпису, але ось я отримав лист з одним підписом».

    Свого першого публічного виступу Марк Твен дуже боявся: як сприйме його розповідь публіка? Але вже перший прочитаний абзац привів слухачів в захват. Він звучав так: «Юлій Цезар помер, Шекспір - помер, Наполеон - помер, та й я відчуваю себе не дуже здорово».


    Говорили, що Марк Твен отримує долар за рядок. Одного разу він отримав чек на один долар з припискою: «Будь ласка, надішліть мені одне слово». Твен відповів: «Дякую».

    Одного разу за званим обідом мова зайшла про вічне життя і про те, хто куди потрапить - на небеса або в пекло. Марк Твен не промовив ні слова.
    - А Ви чому мовчите? - звернулася до нього господиня. - Мені хотілося б знати вашу думку.
    Твен відповів з усією серйозністю:
    - Мадам, прошу мене вибачити. Почуття такту змушує мене мовчати. У мене є друзі і в тій, і в іншій місцевості.

    За матеріалами сайту "Книжный крнтинент"

    Leave a Reply

    Про блог

    Якщо ви, шановні читачі, зацікавлені читанням або хочете зібрати цікаві бібліородзинки, чи скласти бібліопазли літературних подій та знаменних дат,
    то цей блог - для вас!

    Disce gaudere!


    Загальна кількість переглядів сторінки

    До нових зустрічей

    Будемо раді приємно здивувати вас наступного разу!
    Щасти в
    ам, шановні читачі!
    Copyright © 2017 Тетяна Єжова. На платформі Blogger.